Kako odabrati naziv vaše domene?

Naziv domene je jedinstvena adresa web stranice koju registrirate. To je ono što se upisuje u preglednik za otvaranje web stranice. To je također poveznica koju Google prikazuje, omogućujući ljudima da pronađu vašu web stranicu.

Kada pokrećete novu web stranicu, jedna od prvih i najvažnijih odluka koju morate donijeti je odabir naziva domene. Kao i poštanske adrese, nazivi domena moraju biti jedinstveni kako bi vas ljudi koji koriste Internet mogli pronaći. Za registraciju imena domene nije vam potrebna web stranica. Budući da svaki naziv domene mora biti jedinstven, neki ljudi radije odmah registriraju svoje ime kako bi izbjegli rizik da bi ga netko drugi mogao registrirati prije njih. Nazivi domena ne razlikuju velika i mala slova, ali konvencija sugerira da bi sva imena trebala biti mala slova. Razmak nije dopušten, neki ljudi koriste crticu za odvajanje riječi. Postoje slučajevi u kojima je važno imati crticu kako se naziv domene ne bi pogrešno pročitao ili kako bi se izbjegla neugodnost.

Naziv domene koji se lako pamti uvelike se računa u količini prometa koji vodi na vašu stranicu. Što je duža vaša domena, to će je ljudi teže zapamtiti. Ako se korisnici ne mogu sjetiti naziva vaše web stranice, to neće pomoći u povećanju ili čak održavanju prepoznatljivosti vašeg brenda. Većina stručnjaka slaže se da naziv domene treba biti što kraći kako bi ga ljudi prepoznali i zapamtili. Neki ljudi navode da riječi u nazivu vaše domene mogu utjecati na tražilice. Njihov bi savjet bio da ako ste hotel uključite tu riječ kao dio svoje domene. Iako je možda točno da tražilice uzimaju u obzir ključne riječi u nazivu vaše domene, važno je uzeti u obzir koliko će vam prometa to dugoročno donijeti.

Google posjeduje većinu tržišta tražilica, a Bing i Yahoo zaostaju daleko iza. Istraživanja pokazuju da vam, općenito, tražilice pripisuju zasluge za ključne riječi u nazivu vaše domene, ali to je primarno kako bi vas kupci mogli pronaći. Vaš brend je važan, a naziv vaše domene je temelj na kojem će se graditi vaš online brend. Naziv vaše domene je način na koji će korisnici pronaći, zapamtiti, podijeliti i identificirati vašu tvrtku na mreži. Čini se da mnogi ljudi misle da će im višestruki nazivi domena za istu stranicu pomoći da budu izloženiji. Međutim, iako to u praksi može zvučati kao dobra ideja, to ne čini nikakvu pozitivnu razliku u rezultatima tražilice, a može čak biti i šteta.

Korisnici interneta sada su navikli koristiti tražilice za pronalaženje proizvoda i usluga, umjesto da slijepo upisuju stvari. Ali želja za višim rangiranjem u tražilicama dovodi ljude do prakse kupnje mnogih naziva domena i postavljanja svih na istu web stranicu. Ipak, imajte na umu da je jedina domena koju tražilice ikada indeksiraju ona na kojoj se nalazi vaša web stranica, tako da dodatne domene ne donose nikakvu korist u smislu rezultata tražilice. Ako web stranicu kopirate na svaku domenu, tražilice će zanemariti kopirani sadržaj ili čak odlučiti kazniti stranicu. Osim toga, ako to učinite, postoji velika vjerojatnost da će neki od vaših sadržaja biti indeksirani na jednoj domeni, a neki sadržaj na drugoj, što znači da niti jedan od njih neće dobiti dobre rezultate u rezultatima pretraživanja.

Ipak, dopušteno je imati više domena koje upućuju na isti sadržaj, ali to se može učiniti samo korištenjem 301 redirekcije koje se primjenjuje na sekundarne domene, npr. upisivanje URL-a za bilo koju od sekundarnih domena će preusmjeriti vas na glavnu stranicu. Jedan od valjanih razloga za kupnju dodatnih naziva domena je uobičajena pravopisna pogreška ili upisivanje željenog naziva domene. U ovoj situaciji, naravno, najbolja praksa je još uvijek postaviti 301 preusmjeravanja natrag na primarni naziv domene. Što ako želim žćčšđ u nazivu domene? Pa iskreno, to nije dobra ideja.

Ljudi često pamte samo naziv tvrtke, ali ne i njezinu web stranicu. Dakle, kada žele posjetiti web mjesto te tvrtke, mogu zaboraviti ekstenziju domene. Stoga možete registrirati više ekstenzija domene za svoj primarni naziv domene kako biste osigurali svoj internetski identitet i spriječili konkurente da kupe druga ekstenzije vaše domene.

Objavljeno dana