Dajte svojoj e-trgovini osobniji ton

Brojni poduzetnici, tražeći cjelovita rješenja za izgradnju web shopa zaboravljaju izvornu svrhu: pružanje usluga i proizvoda koji će pomoći njihovim kupcima.

U borbi digitalnog marketinga ono što se ističe je naš osobni ton, onaj koji je oblikovao povijest našeg poslovanja. Kako se vratiti u kontakt s njim? Uvođenjem stranice “O nama” tijekom dizajna i održavanjem jedinstvenog korporativnog identiteta u svim kanalima na kojima se pojavljujemo. Potencijalni kupac treba što više informacija o vama i vašem poslovanju kako bi osjetio povjerenje. trgovine koje imaju bezličan karakter i natječu se s drugim shopovima uvijek su u nepovoljnijem položaju.

Ne ignorirajte konkurenciju

I ne, ne mislimo na oponašanje bilo kojeg proizvoda ili usluge vaše konkurencije. Ono što je bitno jest da se možete objektivno usporediti sa svojim konkurentima. Na primjer, zapitajte se: koriste li moji konkurenti tehnike optimizacije za tražilice? Jesu li izradili mobilnu verziju kada su dizajnirali svoj shop? Jesu li njihovi društveni mediji aktivni? Na kojoj se poziciji pojavljuju u tražilicama i gdje se pojavljuje moj shop?

Tim specijaliziran za web dizajn može vam ponuditi odgovore na gore navedena pitanja i više.

Otvorite blog

Blog u e-trgovini daje vam osjećaj kontinuiranog protoka i obnavljanja. Osim toga, služi u dvije svrhe: Prvo, važno je da kupac u obrascu članka vidi korištenje proizvoda i usluga koje nudite. Dakle, daje se šira slika o tome kako se oni mogu iskoristiti. Drugo, uloga bloga je da poboljša vaše SEO rezultate. Tekstovi puno pomažu tako što ga tražilice rangiraju visoko. Uz post na blogu koji je visoko rangiran u tražilicama, potencijalni kupci mogu doći u kontakt s vašim proizvodima ili uslugama.

Objavljeno dana