Pogrešno je misliti da društveni mediji funkcioniraju kao alternativne web stranice. Putem društvenih mreža pokazujete da je vaš posao aktivan, a istovremeno ostvarujete izravnu komunikaciju s potencijalnim kupcima. Promovirajte svoju web stranicu putem društvenih medija i povećajte promet.
Izradite plaćene kampanje
Ne očekujte da ćete vidjeti puno prometa od prvih nekoliko objava. Osim stalnog angažmana, društveni mediji trebaju i budžet. Nekoliko ciljanih kampanja koje publiku do koje želite doprijeti izravno u vašu web stranicu učinit će veliku razliku.
Unajmite stručnjaka za društvene medije
Navedeno se čini kao dodatni posao za poduzetnika i to s pravom. Ovaj dio digitalnog marketinga odnosi se na menadžere društvenih medija. Posao upravitelja društvenih medija je identificirati vašu digitalnu publiku i ciljati je plaćenim oglašavanjem. Oni se također brinu da imate modernu sliku svoje tvrtke na društvenim mrežama, čime ona izgleda aktivno cijelo vrijeme.
Nije sramota reći svojim prijateljima i poznanicima da se uključe u sadržaj vaših kanala društvenih medija.
Naprotiv, algoritam pomaže sadržaju koji brzo skupi lajkove i komentare, a vi ga samo trebate iskoristiti.